Promocje
Świeca zapachowa Kringle - Aqua - Turkusowa głębia
Świeca zapachowa Kringle - Aqua - Turkusowa głębia
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Świeca zapachowa Kringle - Set sail - Żagiel na morzu
Świeca zapachowa Kringle - Set sail - Żagiel na morzu
85,00 zł 79,00 zł
szt.
Kominek zapachowy - White Flower
Kominek zapachowy - White Flower
31,90 zł 21,90 zł
szt.
Mydełko z mlekiem owczym
Mydełko z mlekiem owczym
19,90 zł 11,90 zł
szt.
Mydełko z mlekiem oślim
Mydełko z mlekiem oślim
19,90 zł 11,90 zł
szt.
Mydełko marsylskie kostka 300g
Mydełko marsylskie kostka 300g
21,90 zł 13,90 zł
szt.
Naturalne mydełko zapachowe - Liczi
Naturalne mydełko zapachowe - Liczi
9,90 zł 6,90 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklamacje i zwroty

Informacje dotyczące reklamacji i zwrotów zostały dokładnie opisane w regulaminie w punkcie 2, 6 i 7.

Podstawą do reklamacji jest paragon lub faktura zakupu. Klient może złożyć reklamację na podstawie rękojmi. W przypadku nabycia wadliwego produktu Klient może zdecydować czy woli obniżenie jego ceny, czy odstąpienie od umowy sprzedaży. 

Reklamacje można składać pisemnie na adres ul. Żwirki i Wigury 41a, 62-200 Gniezno lub drogą elektroniczną na adres zamowienia@homeperfume.pl. W opisie reklamacji powinny się znaleźć:

  • datę zawarcia Umowy będącej podstawą do reklamacji,
  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
  • żądania Kupującego odnośnie reklamowanego przedmiotu,
  • oraz dane kontaktowe (imię, nazwisko oraz adres) składającego reklamacje - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Palacha 11/103, 31-328 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru. Odbierając zamówiony towar, Klient zobowiązany jest sprawdzić stan produktu, oraz jego zgodność z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem, Klient zobowiązany jest odmówić przyjęcia przesyłki oraz za pośrednictwem adresu e-mail (zamowienia@homeperfume.pl) bądź telefonicznie (+48 530-095-659) powiadomić o tym fakcie Sprzedającego, by nadać tok procesowi reklamacji. Nowe produkty zostaną ponownie wysłane po jej rozpatrzeniu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni. Zwrot zamówionego towaru następuje na koszt Klienta. Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Klientowi należność za zwracane produkty w całości, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania (obowiązuje data potwierdzenia otrzymania przesyłki zwrotnej).

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Ponadto w ciągu 14 dni od zawarcia umowy kupna klient ma prawo od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej bądź drogą elektroniczną. Towar powinien ulec zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów].
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

 

Kupujący będący konsumentem  ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

Adres do zwrotów:

Andrzej Bryjak

ul. Żwirki i Wigury 41a

62-200 Gniezno

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl